Opis
Budowa, zasady działania oraz sprawdzania i regulacji elektronicznie sterowanych gaźnikowych układów zasilania na przykładzie układów Ecotronic (seria 2B-E i 2E-E) firmy Pierburg GmbH, stosowanych w samochodach produkcji niemieckiej - BMW 316, BMW 518, Audi 80 1.6, Volkswagen Golf 1.6, Volkswagen Passat 1.6, Mercedes-Benz 190 (serii W201), Mercedes-Benz 200 (serii W124), Opel Kadett 1.8, Opel Vectra 1.8 oraz Opel Omega 1.8, wyposażonych w katalizatory spalin - oraz elektronicznie sterowanych gaźnikowych układów zasilania samochodów japońskich wyposażonych w katalizatory spalin, na przykładzie rozwiązań stosowanych w samochodach Toyota.
W książce opisano także budowę i działanie układów katalitycznego oczyszczania spalin oraz zasady i sposób przeprowadzania kontroli czystości spalin (kontrola ASU).
Książka ani w całości, ani we fragmentach nie może być skanowana, kserowana, powielana bądź rozpowszechniana za pomocą urządzeń elektronicznych, mechanicznych, kopiujących, nagrywających i innych, w tym również nie może być umieszczana ani rozpowszechniana w postaci cyfrowej zarówno w Internecie, jak i w sieciach lokalnych bez pisemnej zgody posiadacza praw autorskich.
Spis treści
Przedmowa
1. Zasady tworzenia mieszanki palnej
2. Przegląd danych regulacyjnych gaźnika
3. Gaźnik sterowany elektronicznie - układ Ecotronic
4. Sprawdzanie i regulacja gaźników sterowanych elektronicznie
5. Zamontowanie układu recyrkulacji spalin w użytkowanym samochodzie
6. Gaźniki i układy katalitycznego dopalania spalin w samochodach japońskich
7. Katalityczne dopalanie spalin
8. Wyposażenie gaźnikowego silnika samochodowego w reaktor kataliczny trzyfunkcyjny
9. Okresowe specjalne badania czystości spalin (ASU)
Skorowidz
Materiały źródłowe